Asystentka / Asystent Zarządu

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:


  • Bieżące wsparcie pracy Zarządu
  • Dbanie o prawidłowy obieg informacji pomiędzy centralą, a innymi oddziałami Grupy
  • Prowadzenie kalendarza Zarządu, w tym organizowanie spotkań oraz konferencji;
  • Obsługę recepcyjną wizyt gości krajowych i zagranicznych, prowadzenie ewidencji oraz przygotowywanie wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych;
  • Tworzenie prezentacji, raportów i zestawień dla Zarządu;
  • Współpraca z wewnętrznymi działami firmy oraz dostawcami zewnętrznymi;
  • Dbałość o prawidłowy obieg korespondencji (przychodzącej, wychodzącej) oraz dokumentacji biurowej;
  • Administracyjne wsparcie pracy biura i uczestniczenie w projektach działu administracji.

Oczekiwania:

  • Wykształcenie średnie/wyższe;
  • Min. 1 rok doświadczenia na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków;
  • Mile widziana dobra znajomość języka angielskiego;
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office – Word, Excel, Power Point;
  • Wysokie umiejętności organizacyjne;
  • Rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz dyskrecja;
  • Otwartość, samodzielność i inicjatywa w działaniu;
  • Odporność na stres i umiejętność pracy w zmieniającym się środowisku.

Oferujemy:

  • Pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;
  • Atrakcyjny pakiet socjalny;
  • Niezbędne narzędzia pracy;
  • Możliwość rozwoju.

Informujemy iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

CV wraz z nazwą stanowiska prosimy przesłać na adres firmy „SZYNAKA – MEBLE” Sp. z o.o. ul. Dworcowa 20, 14-260 Lubawa lub rekrutacja@szynaka.pl tel. (089) 645 53 92

Na dokumentach aplikacyjnych proszę zawrzeć zgodę na przetwarzanie danych do celów rekrutacji:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Szynaka-Meble sp. z o.o. z siedzibą w Lubawie przy ul. Dworcowej 20 moich danych osobowych zawartych w CV i wszelkich innych złożonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji."

W razie chęci uczestniczenia w przyszłych rekrutacjach proszę dopisać:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych również w przyszłych rekrutacji, w tym na inne stanowiska."


Informacja Administratora danych o przetwarzaniu danych osobowych.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych zawartych w przekazanej aplikacji jest Szynaka-Meble sp. z o.o. z siedzibą w Lubawie przy ul. Dworcowej 20. Kontakt z administratorem danych jest możliwy listownie na powyższy adres lub pocztą elektroniczna na adres info@szynaka.pl. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych iod@szynaka.pl. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie art. 6 ust. 1 a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 (RODO). Pani/Pan dane osobowe nie są przekazywane innym odbiorcą danych oraz nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Jeśli uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do zakończenie bieżącej rekrutacji lub przez okres 1 roku do celów przyszłych rekrutacji. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do udziału w procesie rekrutacji, w razie nie podania danych osobowych nie będzie możliwości udziału w postępowaniu rekrutacyjnym. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.