Firma Szynaka Meble z sukcesem prowadzi ekspansję na kolejne obszary handlowe, sprawiając, że polskie meble pojawiają się w mieszkaniach, apartamentach, hotelach i innych obiektach użytkowych na całym świecie. W minionym tygodniu Prezes Grupy Meblowej Szynaka, Jan Szynaka razem z synem Michałem po raz kolejny gościli w Arabii Saudyjskiej weryfikując tamtejsze rynki. Celem wizyty było zwieńczenie dużego kontraktu handlowego zawartego z saudyjskimi partnerami. Przedsiębiorcy uczestniczyli również w otwarciu jednego z największych na Półwyspie Arabskim salonu samochodowego wyposażonego w meble Grupy Szynaka.

Współpraca firmy Szynaka Meble z Arabią Saudyjską trwa już kilka lat. To właśnie lubawska firma jest pionierem w eksporcie polskich mebli na Półwysep Arabski. Wszystko zaczęło się od zwrócenia uwagi na wspólne wartości, którymi od lat hołdują mieszkańcy Arabii Saudyjskiej i właściciele Grupy Meblowej Szynaka – wśród których jest m.in. rodzina i przywiązanie do tradycji. - Nasze meble budują markę polskiego produktu na świecie, jesteśmy dumni, że określenia „polski produkt” staje się synonimem najwyższej jakości nie tylko w Europie, ale też na całym świecie. Dzisiaj z sukcesem szturmujemy rynki arabskie, umacniamy naszą pozycję i otwieramy kolejne kierunki handlowe – podkreśla Prezes Szynaka. – Jesteśmy dumni, że Szynaka Meble wytycza nowy szlak współpracy meblowej na Bliskim Wschodzie. Dotychczas odległe dla nas kraje arabskie otwierają polskim firmom nie tylko z branży meblowej nieograniczone perspektywy rozwoju. Nasi fachowcy i wysokiej jakości produkty cieszą się dobrą opinią w tamtym regionie. Bliski Wschód to bez wątpienia bardzo atrakcyjna propozycja dla wszystkich polskich firm poszukujących nowych możliwości rynkowych. Warto to wykorzystać– dodaje Jan Szynaka. Grupa Meblowa Szynaka odnotowuje roczny obrót na poziomie prawie miliarda złotych, z czego 50% pochodzi z eksportu. Rocznie za granicę trafia kilkanaście milionów mebli z logo tej marki. Eksportowi partnerzy poza kontrahentami z Arabii Saudyjskiej to m.in. przedsiębiorcy z Niemiec, Francji, Wielkiej Brytanii, USA, Rosji, Turcji, Japonii, czy Korei Południowej, a lista ta nieustannie się powiększa.