W trosce o Państwa wygodę uruchomiliśmy sprzedaż internetową. System sprzedaży jest w trakcie wdrażania, w przypadku napotkania problemów prosimy o kontakt: szynaka-www@szynaka.plzamknij

Asystentka / Asystent Zarządu

Szynaka-Meble Sp. z. o. o. to wielopokoleniowa, polska firma rodzinna o ponad 60-letniej tradycji, która dzięki nowoczesnym metodom zarządzania oraz skutecznej polityce promocyjnej rozwinęła liczne kontakty handlowe w Polsce i ponad 50 krajach na świecie. Naszym pracownikom oferujemy możliwość rozwoju zawodowego, zapewniamy stabilne zatrudnienie, szeroki pakiet szkoleń oraz świadczeń socjalnych. Poznaj nas i dołącz do naszego zespołu. Z nami pomnożysz kapitał swojej wiedzy i zrealizujesz swój autorski pomysł na karierę. W związku z dynamicznym rozwojem firmy obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko:

Asystentka / Asystent Zarządu


Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:


  • Bieżące wsparcie pracy Zarządu
  • Dbanie o prawidłowy obieg informacji pomiędzy centralą, a innymi oddziałami Grupy
  • Prowadzenie kalendarza Zarządu, w tym organizowanie spotkań oraz konferencji;
  • Obsługę recepcyjną wizyt gości krajowych i zagranicznych, prowadzenie ewidencji oraz przygotowywanie wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych;
  • Tworzenie prezentacji, raportów i zestawień dla Zarządu;
  • Współpraca z wewnętrznymi działami firmy oraz dostawcami zewnętrznymi;
  • Dbałość o prawidłowy obieg korespondencji (przychodzącej, wychodzącej) oraz dokumentacji biurowej;
  • Administracyjne wsparcie pracy biura i uczestniczenie w projektach działu administracji.

Oczekiwania:

  • Wykształcenie średnie/wyższe;
  • Min. 1 rok doświadczenia na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków;
  • Mile widziana dobra znajomość języka angielskiego;
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office – Word, Excel, Power Point;
  • Wysokie umiejętności organizacyjne;
  • Rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz dyskrecja;
  • Otwartość, samodzielność i inicjatywa w działaniu;
  • Odporność na stres i umiejętność pracy w zmieniającym się środowisku.

Oferujemy:

  • Pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;
  • Atrakcyjny pakiet socjalny;
  • Niezbędne narzędzia pracy;
  • Możliwość rozwoju.

Kandydatom zapewniamy całkowitą anonimowość, informujemy iż skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. CV ze zdjęciem i list motywacyjny wraz z nazwą stanowiska prosimy przesłać na adres firmy „SZYNAKA – MEBLE” Sp. z o.o. ul. Dworcowa 20, 14-260 Lubawa lub rekrutacja@szynaka.pl  tel. (089) 645 53 92

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji ( zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm. ) , prowadzonych przez Szynaka – Meble Sp. z o. o. z siedzibą w Lubawie.”