W Poznaniu zakończyły się właśnie największe w tej części Europy targi meblowe, podczas których spotkali się przedstawiciele branży z ponad 50 krajów świata. Wśród liderów nie mogło zabraknąć firmy Szynaka Meble, która swoją ofertę prezentowała na stoisku o rekordowej powierzchni 600 mkw. Tradycja wystawiennicza firmy sięga wielu lat, przez co Szynaka Meble wpisała się niejako w historię  targów Meble Polska. 

Dla Szynaka Meble w myśl dewizy „zawsze blisko ludzi” niezmiennie od ponad 60 lat najważniejsze są spotkania z drugim człowiekiem – kontrahentami, współpracownikami, przyjaciółmi spółki, a tych podczas targów Meble Polska 2018 nie brakowało. W tym roku firma po raz kolejny potwierdziła swoją wiodącą pozycję w branży meblowej. Prezentowane na stoisku meble zachwycały nowoczesnością, niebanalnym designem i doskonałą jakością wykonania. Zaprezentowano 9 nowych wzorów, wśród których można było znaleźć meble do sypialni, jadalni, salonu i pokoju dziecięcego. Dużym zainteresowaniem cieszyły się też nowe projekty stołów i stolików okolicznościowych. Ponadto w Poznaniu miała miejsce premiera innowacyjnego systemu mebli Concept, które umożliwiają użytkownikom konfiguracje szaf i łóżek według własnych potrzeb.

– Targi Meble Polska są najlepszą okazją do zaprezentowania ogromnego potencjału polskiej branży meblowej. To święto polskiego meblarstwa, w którym firma Szynaka Meble z wielką radością uczestniczy. Na naszym stoisku pojawiły się setki odwiedzających nie tylko z kraju, ale również z zagranicy, co najlepszym dowodem na to, że nasza marka jest rozpoznawalna na arenie międzynarodowej  – mówi Jan Szynaka, prezes firmy Szynaka Meble.

Podczas uroczystego otwarcia targów Meble Polska Prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Producentów Mebli Jan Szynaka wręczył zasłużonym dla rozwoju branży meblowej statuetki „Ambasador Meblarstwa”. Uhonorowany tym prestiżowym tytułem został m.in. Andrzej Pazurkiewicz, dyrektor ds. controllingu w firmie Szynaka Meble.

Pierwszego dnia targów rozmowy na stoisku firmowym Szynaka-Meble trwały do późnych godzin wieczornych. Spotkanie „Po godzinach. O meblach przy meblach” pozwoliło przenieść biznesowy wymiar eventu na grunt przyjacielski, budując rodzinną atmosferę. O kulinarne doznania gości zarówno podczas wieczornego spotkania, jak i pozostałych, intensywnych dni targowych zadbali kucharze Pałacu Mortęgi należącego do Grupy Meblowej Szynaka. 8 marca wszystkie panie obecne na stoisku targowym otrzymały kwiaty z okazji ich święta.

Tysiące odwiedzających z całego świata, nowoczesna formuła targów oraz doskonała organizacja sprawiają, że od wielu lat Targi Meble Polska stanowią ważny element działań marketingowo-handlowych firmy. Przez cztery dni marca stolica Wielkopolski była centrum meblarskiego świata, a Grupa Meblowa Szynaka podczas swojego udziału w tej prestiżowej imprezie potwierdziła swoją dominującą pozycję na arenie międzynarodowej skupiając na sobie uwagę wszystkich odwiedzających Międzynarodowe Targi Poznańskie.